Ikona telefónu
volajte 18118
Hero obrázok

O firme

Založenie a zameranie firmy Máte problém na ceste? Zavoláte a my ho vyriešime! Spoločnosť GLOBAL ASSISTANCE SLOVAKIA s.r.o. bola založená v novembri 2004 s hlavnou činnosťou zameranou na poskytovanie komplexných asistenčných služieb motoristom, ktorí sa ocitnú v núdzových situáciách. Spoločnosť zaisťuje komplexné služby pre všetky druhy motorových vozidiel prostredníctvom profesionálnej siete zmluvných partnerov v celej SR a na území všetkých štátov Európy. V rámci komplexnosti služieb poskytujeme pre motoristov rozsiahle spravodajstvo o aktuálnej dopravnej situácii na cestách a diaľniciach.

Auto 8

Kde a ako nás môžete kontaktovať

Služby poskytujeme motoristickej verejnosti na jednotnom čísle 18118, zo zahraničia +42118118 alebo +421263532236, s garantovanou kvalitou a v SR za jednotnú výhodnú cenu. Klientom s predplatenými službami poskytujeme služby zdarma alebo so zľavami, ktoré zodpovedajú rozsahu príslušného typu služby.

Auto 9

Call centrum

Call centrum je vybavené modernou digitálnou telefónnou ústredňou Alcatel Omni PCX Enteprise. Táto ústredňa je pripojená na vonkajšiu prístupovú digitálnu ústredňu prostredníctvom stabilného digitálneho pripojenia a to 30 kanálovým ISDN. Pre telefónne číslo 18118 máme zaistené zvláštne digitálne pripojenie ďalším vedením ISDN.

Ústredňa rozdeľuje hovory na jednotlivé pracoviská. Ak, že je v danom okamžiku viac hovorov, ako operátorov, ústredňa informuje volajúcich o tejto situácii a zaradí ich do poradia volajúcich, odkiaľ sú postupne odbavovaní.

Pre zvyšovanie kvality záznamov jednotlivých prípadov je k ústredni pripojené zariadenie prijímajúce fotodokumentáciu prostredníctvom GPRS a zaraďuje ich k jednotlivým konkrétnym prípadom.

Kapacitu call centra je možné podľa potreby rozširovať.

Na evidenciu poskytovaných služieb je používaný unikátny softwarový systém.

Auto 10

Systém riadenia asistenčných služieb

GLOBAL ASSISTANCE je tvorcom systému riadenia asistenčných služieb.

Na základe skúseností managementu spoločnosti GLOBAL ASSISTANCE bol vyvinutý systém riadenia asistenčných služieb. Softwarovou aplikáciou s použitím robustných serverových riešení firmy Microsoft spracovala firma Ingenium Praha. Software pre riadenie asistenčných služieb je ponúkaný aj záujemcom z prevádzkovateľov asistenčných služieb. Samozrejmosťou je nielen vytváranie produktov presne podľa požiadavky záujemcov, ale aj pre aktívny prístup, vlastné návrhy nových riešení či dohľad nad prevádzkovanými systémami. Produkt je vytváraný tak, aby bol maximálne spoľahlivý, jednoduchý na ovládanie, intuitívny a plno konfigurovateľný.

Asistenčná karta